Wat te doen met klachten
Shopmedia garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.
Mocht bovenstaande niet in orde zijn en is er een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om het online RMA formulier in te vullen. Je kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken.
Uiteraard is er ook de mogelijkheid om jouw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
- Bestelnummer(s). Dit 9-cijferige nummer vind je in de orderbevestiging, factuur, en e-mails die je van ons hebt ontvangen
- Jouw naam, adres, woonplaats en jouw klantnummer of bestelnummer
Je kunt jouw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Shopmedia
t.a.v. Afdeling Klachten
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
Zodra jouw klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via e-mail een reactie.
Bedrijfsgegevens
Shopmedia
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
KvK-nummer: 68196741
BTW-identificatienummer: NL857340700B01